Social media en zichtbaarheid
Astrid Krol van ZiezoZichtbaar, nieuwe social media partner van Open Coffee Haren, vertelde tijdens een interactieve presentatie over wie ze is en in het kort mogelijkheden van Social media en zichtbaarheid. Ze stelde hiervoor vragen aan de deelnemers waardoor er interessante gesprekken en ideeën ter tafel kwamen.
Er bleken grote verschillen te zitten in zowel het gebruik van de social media maar ook de doelen en doelgroepen van de deelnemers. De één vindt video’s heel fijn de ander juist niet. Ook het in beeld brengen van jezelf (foto, video, stem) is voor velen een dingetje. Heel begrijpelijk. Echter bij verder doorvragen blijkt dat men het bij andere bedrijven erg waardeert een gezicht te zien of stem te horen. Dat geeft een gevoel bij een bedrijf. (Waarom dan niet bij je eigen bedrijf…?)
Er waren bij deze bijeenkomst diverse mensen die voor het eerst naar een Open Coffee Haren bijeenkomst kwamen. Ook het werkveld was divers: Beleggingen, B&B’s, financiën, mentaal vlak (coaching, counseling, etc), retraites, meubelstomerij, online marketing. Dit maakt een interessante mix aan ervaringen en toepassingen.
Op de Zeepkist
Op de Zeepkist is deze keer gewonnen door Esther Nederhof van Leefstijl Retraites. Hou onze social media en/ of website in de gaten voor haar verhaal.
Impressiefoto’s van de bijeenkomst