De kracht van audioreclame

Rianne de Wolff van RTV Noord presenteerde deze maand over de kracht van audioreclame. We hebben er direct een audiovisuele versie van gemaakt ;-); via livestream op Facebook Open Coffee Haren

Aan de hand van verschillende fragmenten demonstreerde Rianne hoe herkenbaar geluid kan zijn en hoe je, vaak onbewust, associaties hebt met geluidsfragmenten. Zowel in de vorm van herinneringen als verwachtingen. Als adverteerder kun je hier krachtig op inspelen in audioreclame. Zo val je op in de massa van (audio)reclame.

In de presentatie gaf ze nog vele andere bruikbare tips. Was je er niet bij? Kijk dan hieronder de herhaling van de live stream. Enjoy!

Rianne de Wolff: “Wat ik zo leuk aan Open Coffee Haren vind is dat het laagdrempelig is en er veel diverse mensen op af komen. De reacties op mijn presentatie zijn: ‘enthousiast, veel interactie en leuke audio-fragmenten. Onbewust weet je dat audio erg sterk is. Door bepaalde fragmenten besef je ineens hoe sterk het daadwerkelijk is’. Mijn doel is behaald want dat wilde ik precies bereiken!”

De volgende bijeenkomst is op donderdag 15 september 2016, deze bijeenkomst is gaat over ‘Transitie van duurzame ontwikkeling’ en wordt gepresenteerd door Klaas Jan Noorman van Noorden Duurzaam.

Open Coffee Haren online

     Volg @OpenCoffeeHaren via Twitter en Twitter mee met #OCHaren
     Like de Facebookpagina van Open Coffee Haren en ontvang informatie, foto’s en reminders.
     Word lid van de LinkedIn-groep, doe mee aan het Voorstelrondje en bekijk wie van plan is om te komen.
     Volg de LinkedIn-pagina en ontvang de nieuwsberichten en reminders op uw startpagina.

Foto’s van de netwerkbijenkomst, gemaakt door huisfotograaf ArmeeDesign.

 

OCH-18082016-1 OCH-18082016-2 OCH-18082016-3 OCH-18082016-4 OCH-18082016-5 OCH-18082016-6 OCH-18082016-7 OCH-18082016-9 OCH-18082016-10 OCH-18082016-11 OCH-18082016-13 OCH-18082016-16 OCH-18082016-17 OCH-18082016-18 OCH-18082016-19 OCH-18082016-22 OCH-18082016-23 OCH-18082016-29 OCH-18082016-30 OCH-18082016-32 OCH-18082016-33 OCH-18082016-35 OCH-18082016-40 OCH-18082016-42 OCH-18082016-43 OCH-18082016-44 OCH-18082016-45

Comments are closed.